Pracownicy Urzędu Miasta rozpoczną wkrótce dostarczanie decyzji osobom opłacającym podatek od nieruchomości, podatek rolny oraz łączne zobowiązanie pieniężne. Proces ten potrwa do lutego 2025 roku.
Kilka istotnych punktów do zapamiętania:
– Decyzje mogą być dostarczane od poniedziałku do niedzieli, między 8:00 a 20:00,
– Doręczyciele nie mają prawa pobierać żadnych opłat,
– Na żądanie podatnika, doręczyciele muszą przedstawić imienne upoważnienie do doręczania korespondencji,
– Osoby odbierające przesyłki proszone są o czytelne podpisy na liście odbioru,
– Doręczyciel może zostawić przesyłkę u sąsiada, jeśli ten zgodzi się przekazać ją adresatowi,
– Zapłaty zobowiązań podatkowych należy dokonywać przelewem na rachunek podany w decyzji.
Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl